reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dušan Andráš

Dušan Andráš

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pan inžinier, ťažko pracujúci človek. Zoznam autorových rubrík:  uvahaPokus o umenieSúkromnéNezaradené

reklama

uvaha

večerné rozhovory

Dušan Andráš

večerné rozhovory

  • 3. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 543x
  • 0
Rozchod ?= koniec

Dušan Andráš

Rozchod ?= koniec

Určite ste sa už s niekým rozišli..

  • 22. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 590x
  • 12
DOWN IN THE HOLE

Dušan Andráš

DOWN IN THE HOLE

Izbu mi osvetľuje jas monitoru, vedľa svieti soľná lampa (vraj je to lepšie ako len monitor). Z winampu sa mi valí Alice in chains. Jednoducho romantika.

  • 21. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 679x
  • 3
Človek ? boh

Dušan Andráš

Človek ? boh

Včera som napísal evolučný algoritmus a „stvoril“ populáciu jedincov. Mali svoj život, množili sa, umierali. A popritom riešili problém hľadania minima funkcie. Stal som sa ich stvoriteľom , ich bohom ?

  • 15. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 158x
  • 20
Videli ste už psa plakať ?

Dušan Andráš

Videli ste už psa plakať ?

Dnes budem písať o tvoroch, ktoré sú s nami už od dávnych čias. Stvorenia, ktoré sa označujú ako najlepší priatelia.

  • 11. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 245x
  • 10
reklama
Osud

Dušan Andráš

Osud

Tak, po dlhšej dobe som opäť tu...

  • 21. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 914x
  • 0
O mne a mojích "problémoch"

Dušan Andráš

O mne a mojích "problémoch"

Tak opäť prepínam na slovenskú klávesnicu... Tentoraz to bude o mne a nie postoje voči RKC, takže smelo čítajte ďalej :)

  • 12. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 060x
  • 2
Cirkev ? Nie ďakujem pt II

Dušan Andráš

Cirkev ? Nie ďakujem pt II

Tak som tu opäť :) prepol som klávesnicu zo štandartnej anglickej na slovenskú a idem si opäť zarýpať...

  • 2. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 358x
  • 72
Cirkev ? Nie , ďakujem

Dušan Andráš

Cirkev ? Nie , ďakujem

Musím sa priznať, že písanie článku s touto tématikou je dvojsečná zbraň... Je to veľmi tenký ľad a chcel by som po ňom prekorčulovať ladne a bez pádu do vody. Tak ideme na to :)

  • 28. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 860x
  • 94
reklama
SkryťZatvoriť reklamu