reklama

Básnické okienko II

Ešte pár úrivkov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

"A všetko čo môžem skúsiť je tento momentA všetko čo môžem dýchať je tvoj životA skôr či neskôr je to preč"" A nechcem aby ma svet videlLebo si nemyslím že by pochopiliKeď je všetko urobené tak aby sa rozbiloLen chcem aby si vedela kto somA nemôžeš premôcť slzy ktoré neprichádzajúAlebo moment pravdy v tvojich klamstváchKeď sa všetko zdá ako filmKrvácaš len aby si vedel že žiješ""Zavírám své oči, jen na chvília ten moment je pryč.Všechny mé sny mi ve zvláštnostiprochází před očima.Prach ve větru,všechno, čím jsou, je prach ve větru.""Ešte som nepovedal dosťZdalo sa mi, že som počul tvoj smiechZdalo sa mi, že som počul tvoj spevMyslím, že som videl tvoju snahuKaždý si šepkáO každej hodine čo som strávilspovedaním saSnažím sa ťa nestratiť z dohľaduBolesť sa stratí a blázon oslepne Asi som povedal priveľaNapravím toUver tomutonávodu na toto storočieUver tomuChybe, ktorá ma zrazilana kolenáČo ak sa všetky prízrakyprídu pobiť k námTeraz som už povedal priveľaZdalo sa mi, že som počul tvoj smiechZdalo sa mi, že som počul tvoj spevMyslím, že som videl tvoju snahuAle to bol len senBol to len sen""Keď sa cítiš sámNie,nie,nie, nie si sámKeď si žiješ svoj vlasný životosamotené dni a nociKeď si myslíš, že máš dosť,tohto života, vydržPre každého, ktorému ublížilipre časy keď každý plače.Každý je zranenýNiekedy je každý zranenýNiekedy, vydrž, vydrž, vydržvydrž, vydrž, vydrž"

Dušan Andráš

Dušan Andráš

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pan inžinier, ťažko pracujúci človek. Zoznam autorových rubrík:  uvahaPokus o umenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu