reklama

O mne a mojích "problémoch"

Tak opäť prepínam na slovenskú klávesnicu... Tentoraz to bude o mne a nie postoje voči RKC, takže smelo čítajte ďalej :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ako som už raz bol sľúbil, tento text preženiem wordom, aby som náhodou neurazil pánov a dámy slovenčinárov/ky. Ale dosť už rolovania na dráhu, ideme na vec. V čase skúšobného obdobia v 4-tom ročníku, by mnohí predpokladali, že sa budem učiť. No sčasti je to pravda, ale nie až tak celkom, okrem civenia do monitora a čítania odbornej literatúry si vybehnem aj do garáže a s kamarátmi robíme bezplatný (zatiaľ)koncert okolo idúcim. To by bolo k fyzickej stránke, teraz sa môžeme vrhnúť na to , čo viem iba ja a o chvíľku aj vy. Už veľa krát som si povedal, že mám používať mozog a nie city , no opäť som "v tom" , páči sa mi jedno dievča, už v prvej chvíli ma upútala svojím výzorom a mal som čo robiť aby som bol v reálnom svete a reagoval na podnety :) Viem, že forma neurčuje obsah , ale predsa len , prvá vec, ktorú si človek všimne je práve forma. Zohnal som si jej icq číslo :) a začali sme si písať, vtedy som začal zisťovať , že je nielen pekná ale aj super :) inteligentná, počúva približne to čo ja, je mi s ňou fajn. A má operátora žltej farby, čo je v mojom prípade plus. Nefajčí, nedroguje, ideálne a čoraz menej časté to vlastnosti. Toto všetko je super ale svet nie je krásne miesto v ktorom sa oplatí žiť a všetko má svoju cenu.. To že nemá príliš veľa voľného času by sa dalo nejako vyriešiť ale stalo sa to čo som čakal, to že také pekné a super dievča už nie je samo. A tak sa budem ďalej sám prebíjať svetom a čakať na ďalšiu takú . Ak nejaká ešte je...

Dušan Andráš

Dušan Andráš

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pan inžinier, ťažko pracujúci človek. Zoznam autorových rubrík:  uvahaPokus o umenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu