reklama

Hip hop vs metal

Včera v noci na pokeci ma upútala miestnosť s názvom Hip-hop vs metal, ako správny "metlák" si vravím, reku bude sranda, nakuknem dnu ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Po kliknutí na názov a načítaní stránky som zistil, ze obsah diskusie sa zhoduje s tým, čo som očakavál, hip-hopmani nadávali na metalistov a naopak, každý si vravel svoje a nepočúval toho druhého, a vraj že hudba spája... Musím sa priznať, že až taký originál metlák niesom,počúvam všetko čo sa mi páči a ma zaujme, napriklad taká Lucie alebo cranberries su podľa mňa úžasné kapely. Ale späť k téme, dosť často sa v mojom okolí vyskytujú ľudia, ktorí majú spustené nohavice, tričko po kolená a tvária sa ako majstri sveta, veď oni sú predsa hip hop a kto je viac ?Ich obľúbenci si nedávajú servítky pred ústa a v skladbách nadávajú ostošesť, ved je to štýl nie ? Hip hop je teraz proste IN, stáva sa z neho módna záležitosť. A s rozvojom hip hop sa nanešťastie rozvíja aj mariuhana, veď to k tomu predsa patrí nie ? Ťažko hiphoper pochopí, aký duševný orgazmus prežívam na koncerte, keď vidím bubeníka, ako byje po bicích, ako mu lietajú ruky, ako gytaristi hladkajú struny gitár a s neuveritelnou rýchlosťou menia akordy. Neocenia tvrdosť a melodickosť Dimmu Borgir, alebo krásu starých pesničiek od metallicy ani monumentálnosť hlasu speváčky z Nightwish. Ako niekto kto nedržal gitaru v ruke, pochopí ,že sa na ňu nedá naučiť hrať za 5 minút, ale že sú to dni a dni driny... Pre nich bude metal stále búchanie a škriekanie bez melódie. Nevravím , že všetok hip hop je zlý, sú aj dobré pesničky, ale miesto na kontrafakt si radšej pojdem zapogovat na neaký underground koncert. P.s. Viem že som objektívny ;)

Dušan Andráš

Dušan Andráš

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pan inžinier, ťažko pracujúci človek. Zoznam autorových rubrík:  uvahaPokus o umenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu